Dit is het telefoonnummer van de Telfort klantenservice: 0900-9596. Per gesprek betaal je 50 eurocent, maar daar moet je de gebruikelijke gesprekskosten nog wel bij optellen. Online geeft Telfort veel handige info, surf maar eens naar telfort .nl! Telfort is een rechtstreekse dochteronderneming van het welbekende KPN. En net als KPN biedt Telfort uitstekende diensten aan op het gebied van vaste telefonie, mobiele telefonie, internet en interactieve televisie. Er wordt hierbij gebruik gemaakt van het stabiele KPN-netwerk en dat is zeker een groot voordeel. En dan wat minder goed nieuws. Per mei aanstaande zullen de Telfort-winkels in ons land de deuren sluiten. Er worden dan ook geen nieuwe abonnementen meer afgesloten. Huidige Telfort-klanten hoeven zich echter geen zorgen te maken. KPN is voortaan het aanspreekpunt en de service zal er niet minder om worden. Je zult goed op de hoogte gehouden worden tijdens deze transitie. Ook direct doorverbonden met ZiggoDe Ziggo helpdesk kan antwoord geven op de meest uiteenlopende vragen. Hier een paar voorbeelden. -Ik ervaar problemen met het installeren van internet, televisie en / of bellen van Ziggo, is er iemand die me kan assisteren? -Net als mijn buren heb ik het vermoeden dat er een storing is in de wijk. Kunnen jullie dat bevestigen? -De laatste factuur die ik heb gekregen, roept een aantal vragen op. Is er iemand bij Ziggo die ze wil beantwoorden? -Over het geheel genomen ben ik tevreden met mijn Ziggo-abonnement. Toch wil ik een paar kleine zaken wijzigen, kan ik dat telefonisch regelen? Voor de duidelijkheid: dit zijn willekeurige voorbeelden. Ziggo staat open voor iedere vraag. De medewerkers is er alles aan gelegen klanten optimaal van dienst te zijn. Tot slot nog een tip. De Ziggo Community is er om elkaar te helpen. Klanten adviseren andere klanten. En Ziggo medewerkers laten hun expertise spreken. Neem eens een kijkje op dit platform en wie weet ben je veel sneller geholpen dan je nu kunt vermoeden.
|
https://www.klantenservicetelefoon.nl |