Say it
Image default
Telefonie

De achtergrond van 3CX in de cloud

3CX in de cloud is uitgegroeid tot een wereldwijde gebruikersbasis van meer dan 50.000 klanten. De kosten kunnen hiermee tot maar liefst 80% worden verlaagd. 3CX in de cloud stelt gebruikers in staat om een gezamenlijk communicatieplatform op een kosteneffectieve manier en zonder downtime te installeren, uit te voeren en op te schalen. 

3CX in de cloud is efficiënt en vriendelijk

3CX is een cloud vriendelijke oplossing en heeft efficiëntie en besparingen als kernfuncties en is een alternatief voor het traditionele “on premises” model van bedrijfstelefonie. De bedrijven van vandaag vertrouwen wat betreft hun communicatiesystemen op krachtige infrastructuren. Het gebruik van de cloud voor 3CX is een natuurlijke evolutie die bedrijven in staat stelt om hun omgeving met gemak zelf te beheren, zonder dat ze daarmee buiten de grenzen van hun IT-budget zullen treden. Een mix van cloud technologieën, geleverd door hoge capaciteit internet bandbreedte, biedt betrouwbaarheid voor de grootschalige eisen van multimediale communicatiediensten.

De uitdaging van 3CX in de cloud

Digitale PBX-systemen zijn sterk afhankelijk van een snelle en veilige infrastructuur. Spraak- en videocommunicatie systemen hebben, vooral wanneer het gaat om groepen, een zeer lage tolerantie voor netwerk fouten en -vertragingen. Dit is met name relevant voor een platform dat meer dan 190 GB aan dagelijks niet-CDN-compatibel verkeer bedient. Naarmate een bedrijf groeit, neemt ook het belang van effectieve communicatie aanzienlijk toe. Meer lijnextensies, complexere gespreksstromen, meer videoverkeer, meer gesprekslogs en spraakberichten, om er maar een paar te noemen. Om 3CX in staat te stellen gesprekken efficiënt te verwerken, is een betrouwbare en schaalbare infrastructuur van cruciaal belang voor de kwaliteit van de dienstverlening en de klanttevredenheid.

Zelf testen?

Met 3CX hebben ook bedrijven met een beperkt budget de mogelijkheid om er toch gebruik van te kunnen maken. Het doet er dus niet toe hoe groot of hoe klein uw bedrijf is. Via NuCall kunt u ook altijd een gratis demonstratie aanvragen en 3CX zelf testen en uitproberen. Het grote voordeel van NuCall is dat u betaalt voor de hoeveelheid gesprekken die tegelijkertijd plaatsvinden. En dus niet zoals vaak wordt gedacht per medewerker of per werkplek. Meer weten of zelf testen? Neem contact op met één van de accountmanagers van NuCall: 088 – 050 1111.

Gerelateerde artikelen

Snel contact met Telfort?

De Telfort klantenservice