Say it
Image default
Telefonie

De Telfort klantenservice

Telfort is een dochterbedrijf van KPN en biedt mobiele telefonie, interactieve televisie, internet en vaste telefonie aan. Je kunt bij Telfort terecht voor losse diensten, maar er worden ook complete pakketten aangeboden. Een alles-in-éénpakket bevat bijvoorbeeld internet, interactieve televisie en vast bellen voor een voordelige prijs. De Telfort klantenservice is in het leven geroepen om klanten te helpen met het oplossen van eventuele problemen en het beantwoorden van vragen. Wanneer een dienst niet goed werkt of een apparaat niet naar behoren functioneert, kan contact worden opgenomen met de Telfort klantenservice.

Contact opnemen met de Telfort klantenservice

Als je met de Telfort klantenservice contact wilt opnemen, kan dit op verschillende manieren. Allereerst kun je bellen naar een speciaal telefoonnummer, waar je te woord wordt gestaan door een van de medewerkers. Ook kun je een e-mail sturen met je vraag of een bezoek brengen aan een van de winkels. Daarnaast heeft de Telfort klantenservice een Webcareteam, waar je vragen aan kunt stellen via Twitter. Ook is het mogelijk om een vraag te bespreken in het Forum, waar je met andere gebruikers contact kunt zoeken en ook medewerkers van Telfort je proberen te helpen.

Zelf je probleem oplossen op de website

De Telfort klantenservice heeft een speciale afdeling op de website, waar wordt geprobeerd je zo goed mogelijk te helpen met het oplossen van je probleem. Handig is het onderdeel veelgestelde vragen, waar je kunt kijken of je vraag al eens eerder is gesteld en beantwoord. Je kiest in de online Telfort klantenservice een onderwerp, bijvoorbeeld internet of televisie, en kiest een categorie waar je vraag in zou kunnen vallen. Vervolgens krijg je informatie over het onderwerp dat je hebt gekozen, zodat je kunt proberen of je zelf het probleem kunt oplossen. Ook kun je in je online account zelf je gegevens en instellingen aanpassen.

http://deklantenservice.nl/bedrijven/telfort-klantenservice/